Terminy:
Rekrutacja - przedłużona – zgłoszenie udziału za pomocą formularza zgloszeniowego.
Kwalifikacja – Każdy Uczestnik będzie poinformowany o zakwalifikowaniu drogą e-mailową (24h)
Opłata konferencyjna – termin wpłaty opłaty konferencyjnej – 10 dni roboczych od momentu podania informacji o zakwalifikowaniu.
24h – przesłanie przez organizatora komunikatu nr 2
04.12.2024 – po tym terminie nie ma już możliwości modyfikacji tematu roboczego wystąpienia (referatu, posteru). Nieznaczne modyfikacje tematu podajemy w treści e-maila na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
04.12.2024 – termin nadesłania plików, tj. streszczenie, prezentacja, poster na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. (szczegóły w komunikacie nr 2)
10.12.2024 – przesłanie przez organizatora komunikatu nr 3 z ostatnimi szczegółami
14-15.12.2024 – sesje za pośrednictwem Internetu
19.12.2024 – przesłanie przez organizatora komunikatu nr 4 podsumowującego wraz z dokładnymi wymogami redakcyjnymi i formularzami recenzji.
30.01.2025* - termin nadesłania artykułów pokonferencyjnych (nadsyłanie artykułow jest nieobowiązkowe)
*artykuł wraz z recenzją przesłany po wskazanym terminie nie zostanie opublikowany.
Dalsze informacje:
***
(na zdjęciu: archiwalne rozpoczecie konferencji)