EDYCJA - V - PODSUMOWUJĄCA
- Młody naukowiec w trakcie i po zakończeniu pandemii -
- Przedstaw referat lub poster o tematyce bezpośrednio lub pośrednio związanej z Covid-19 -
Nauki Przyrodnicze / Nauki Inżynieryjne / Nauki Ekonomiczne / Nauki Humanistyczne i Społeczne
MOTYW
Jakie jest spojrzenie młodych naukowców na skutki pandemii Covid-19?
- Młody naukowiec po pandemii.
***PODSUMOWANIE***
Wystąpienie może poruszać zagadnień dotyczących np.:
- negatywnego wpływu Covid-19 na ludzi,
- negatywnego wpływu Covid-19 na poszczególne branże,
- działań podejmowanych przez młodych naukowców w celu ograniczenia negatywnych skutków pandemii,
- identyfikacji zagrożeń związanych z Covid-19,
- analizy działań podejmowanych w celu ograniczenia skutków pandemii dla poszczególnych branż,
- naukowej analizy skutków Covid-19,
- itp.
Uczestnik konferencji ma możliwość:
- przećwiczyć wystąpienie naukowe dzieląc się swoją pasją,
- pokazać pomysły i koncepcje,
- opisać problem,
- wykonać prostą prezentację oraz estetyczny poster przyciągający uwagę,
- otrzymać poradę, wskazówki jak wykonać dobrą prezentacje i poster,
- opublikować streszczenia.
Na konferencji istnieje możliwość przedstawienia wyników lub przeglądowych zagadnień naukowych z zakresu:
Nauki przyrodnicze: medycyna, rolnictwo, ogrodnictwo, leśnictwo, ochrona środowiska, żywienie człowieka, weterynaria, biologia, chemia, fizyka, astronomia, nauki o ziemi i człowieku itp.
Nauki inżynieryjne: inżynieria techniczna, informatyczna, materiałowa, środowiska, chemiczna, mechaniki, transportu itp.
Nauki ekonomiczne i społeczne: zarządzanie, marketing, ekonomia, geografia, politologia itp.
Nauki humanistyczne i społeczne:filologia, socjologia, psychologia, pedagogika, filozofia, historia itp.
Trzy główne cele konferencji:
Wskazanie zainteresowań Młodych Naukowców w aspekcie Covid-19.
Zaprezentowanie zagadnień naukowych i wyników badań z różnych dziedzin w odniesieniu do zakończonej pandemii Covid-19 (w formie referatu lub posteru).
Wymiana doświadczeń naukowych i zawodowych (możliwość zadawania pytań i uzyskania odpowiedzi).
Ale to nie wszystko:
Zwrócimy uwagę na innowacyjność i możliwość wykorzystania badań naukowych w praktyce, czy też przeniesienia osiągnięć własnych do sfery biznesu.
Integrujemy środowisko naukowe, zachęcając do kontaktu między Młodymi Naukowcami oraz do podjęcia współpracy różnych jednostek naukowych.
Materiały konferencyjne ze streszczeniami oraz certyfikaty Uczestnik konferencji otrzyma listownie po konferencji.
Rekrutacja - brak miejsc– zgłoszenie udziału poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego.
Kwalifikacja – Każdy Uczestnik będzie poinformowany o zakwalifikowaniu drogą e-mailową najpóźniej do 03.03.2025
Opłata konferencyjna – termin wpłaty opłaty konferencyjnej – 10 dni roboczych od momentu podania informacji o zakwalifikowaniu.
04.03.2025 – przesłanie przez organizatora komunikatu nr 2
11.03.2025 – po tym terminie nie ma już możliwości modyfikacji tematu roboczego wystąpienia (referatu, posteru). Modyfikacje tematu podajemy w treści e-maila na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
11.03.2025 – termin nadesłania plików na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. (streszczenie, poster - szczegóły w komunikacie nr 2)
18.03.2025 – przesłanie przez organizatora komunikatu nr 3 z ostatnimi szczegółami
22.03.2025 – konferencja online za pośrednictwem Internetu
26.03.2025 – przesłanie przez organizatora komunikatu nr 4 podsumowującego wraz z dokładnymi wymogami redakcyjnymi i formularzami recenzji.
28.03.2025 –przesłanie przez organizatora komunikatu nr 5 dla osób zainteresowanych artykułami pokonferencyjnymi.
Uczestnik otrzymuje książkę ze streszczeniami bez dodatkowych opłat e-mailem w formie pliku pdf. Certyfikaty również przesyłamy elektronicznie.
W konferencji mogą brać udział:
Doktoranci Uczelni Wyższych i innych Jednostek Naukowych.
Asystenci przed i po otwarciu przewodu doktorskiego.
Doktorzy - maksymalnie 10 lat po obronie.
Studenci pasjonujący się nauką.
Członkowie kół naukowych.
Forma wystąpienia
- Każdy Uczestnik przesyłający zgłoszenie ma prawo zaprezentować nawet cztery referaty / postery
Komitet naukowy:
Międzyuczelniany komitet naukowy, składa się z młodych naukowców ze stopniem doktora.
Skład Komitetu Naukowego:
Ponad to:
Zgłoszenie udziału w konferencji przesyłane jest za pomocą internetowego formularza zgłoszeniowego.
W formularzunależy podać niezbędne dane do wystawienia faktury.
Uczestnicy otrzymają: Certyfikat Uczestnictwa oraz osobne certyfikaty informujące o każdym wystąpieniu (wskazujemy rodzaj wystąpienia: referat, prezentacja multimedialna, poster).
Liczba uczestników ściśle ograniczona.
Formy wystąpienia:
PROSTE ZASADY
1 konferencja = NAWET cztery wystąpienia
Opcja podstawowa:
1 referat / 1 poster
Opcja dodatkowa:
dodatkowe trzy wystąpienia w formie referatów, posterów
Opłata konferencyjna: Ważne informacje
REFERAT za pośrednictwem internetu:
Podstawowe informacje:
Uczestnicy mają do wyboru dwie opcje prezentacji.
1. Referat głoszony online ("na żywo")
2. Prezentacja video - może być przygotowana z narracją w tle.
Dokładne wytyczne: zostaną przekazane w drugim komunikacie.
POSTER za pośrednictwem internetu:
- Uczestnicy przesyłają pliki JPG,
- organizator przygotowuje specjalny pokaz slajdów (VIDEO),
- Multimedialna Sesja Posterowa.
Dokładne wytyczne: zostaną przekazane w drugim komunikacie.
PREZENTACJA Power Point:
Dokładne wytyczne: zostaną przekazane w drugim komunikacie.
- ilość slajdów dostosowana do czasu przeznaczonego na wystąpienie
- 12 minut - czas na wygłoszenie referatu
- plik z prezentacją (wystąpienie online) - nie ma konieczności przesyłania plików do organizatora.
- plik video (wystąpienie w formie odtworzenia wcześniej przygotowanego nagrania) - termin nadesłania plików do organizatora - szczegóły w komunikacie nr 2.
Plik JPG z POSTEREM
Dokładne wytyczne: zostaną przekazane w drugim komunikacie.
- plakat – format do A1 (orientacja pionowa)
- plik przesyłamy w terminie podanym w komunikacie nr 2 na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.oktorant.com.pl
Streszczenia i artykuły:
Każdy uczestnik ma prawo do opublikowania streszczeń swoich wystąpień (referatu, posteru) – ISBN
Nadesłanie streszczeń swoich wystąpień w terminie do 11.03.2025 jest obowiązkowe.
Materiały konferencyjne ISBN:
Tytuł:Covid-19 - Spojrzenie Młodych Naukowców - Edycja V - ISBN.
Każdy uczestnik ma prawo do publikacji streszczeń każdego swojego wystąpienia (referatu, posteru).
Treść streszczenia musi pokrywać się z tematyką prezentowaną w trakcie konferencji.
Materiały konferencyjne zostaną wydane jako książka elektroniczna pdf - do czasowego pobrania.
Streszczenie należy nadesłać do 11.03.2025 na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Materiały pokonferencyjne ISBN
Chętni uczestnicy naszej konferencji mają prawo do opublikowania artykułów, napisanych na tematy zaprezentowane w trakcie konferencji. Dla uczestników niniejszej konferencji opublikowanie artykułów pokonferencyjnych jest BEZPŁATNE. Nadesłane terminowo artykuły tj. do 25.04.2025, które spełnią wymogi redakcyjne i wydawnicze planujemy wydać w 2025 roku. Materiały pokonferencyjne pod tytułem „Zagadnienia Aktualnie Poruszane przez Młodych Naukowców” wydawane są elektronicznie w formacie pdf. Materiały te posiadają numer ISBN. Recenzje do artykułu dostarcza Uczestnik konferencji we własnym zakresie. Uczestnicy, którzy po otrzymaniu komunikatu nr 4 zgłoszą chęć napisania artykułu pokonferencyjnego otrzymają specjalny komunikat wraz z wytycznymi.
Streszczenia i artykuły:
Każdy uczestnik ma prawo do opublikowania streszczeń swoich wystąpień (referatu, posteru) – ISBN
Nadesłanie streszczeń swoich wystąpień w terminie do 11.03.2025 jest obowiązkowe.
Materiały konferencyjne ISBN:
Tytuł:Covid-19 - Spojrzenie Młodych Naukowców - Edycja V - ISBN.
Każdy uczestnik ma prawo do publikacji streszczeń każdego swojego wystąpienia (referatu, posteru).
Treść streszczenia musi pokrywać się z tematyką prezentowaną w trakcie konferencji.
Materiały konferencyjne zostaną wydane jako książka elektroniczna pdf - do czasowego pobrania.
Streszczenie należy nadesłać do 11.03.2025 na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Materiały pokonferencyjne ISBN
Chętni uczestnicy naszej konferencji mają prawo do opublikowania artykułów, napisanych na tematy zaprezentowane w trakcie konferencji. Dla uczestników niniejszej konferencji opublikowanie artykułów pokonferencyjnych jest BEZPŁATNE. Nadesłane terminowo artykuły tj. do 25.04.2025, które spełnią wymogi redakcyjne i wydawnicze planujemy wydać w 2025 roku. Materiały pokonferencyjne pod tytułem „Zagadnienia Aktualnie Poruszane przez Młodych Naukowców” wydawane są elektronicznie w formacie pdf. Materiały te posiadają numer ISBN. Recenzje do artykułu dostarcza Uczestnik konferencji we własnym zakresie. Uczestnicy, którzy po otrzymaniu komunikatu nr 4 zgłoszą chęć napisania artykułu pokonferencyjnego otrzymają specjalny komunikat wraz z wytycznymi.