PROSTE ZASADY
1 konferencja = NAWET trzy wystąpienia
Opcja nr 1:
1 forma wystąpienia (referat lub poster) = 1 temat;
Opcja nr 2:
2 formy wystąpienia (1 referat i 1 poster lub 2 referaty lub 2 postery) = 2 tematy;
Opcja nr 3:
3 formy wystąpienia (3 referaty lub 3 postery lub 2 referaty i 1 poster lub 1 referat i 2 postery) = 3 tematy;
Opłata konferencyjna: Ważne informacje
PREZENTACJA Power Point:
Dokładne wytyczne: zostaną przekazane w drugim komunikacie
- 12 minut - czas na wygłoszenie referatu
- plik z prezentacją przesyłamy w terminie podanym w komunikacie nr 2 na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Plik JPG z POSTEREM
Dokładne wytyczne: zostaną przekazane w drugim komunikacie.
- plakat – format do A1 (orientacja pionowa)
- plik przesyłamy w terminie podanym w komunikacie nr 2 na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
REFERAT za pośrednictwem Internetu:
Podstawowe informacje:
Uczestnicy mają do wyboru kilka opcji prezentacji.
Prezentacja przygotowana w Power Point może być np. nagrana z głosem w tle.
W ostatnich naszych konferencjach była to najczęściej wybierana forma.
(Podkładamy głos do Power Pointa).Tą opcję wystąpienia polecamy.
Kilka innych możliwości podamy zakwalifikowanym Uczestnikom w komunikacie nr 2.
Plik video– np. MPEG-4, MP4, plus dodatkowe możliwości.
Plik video przesyłamy w terminie podanym w komunikacie nr 2 - transfer internetowy.
Dokładne wytyczne: zostaną przekazane w drugim komunikacie.
POSTER za pośrednictwem Internetu:
- Uczestnicy przesyłają pliki JPG,
- organizator przygotowuje specjalny pokaz slajdów (VIDEO),
- Multimedialna Sesja Posterowa.
Dokładne wytyczne: zostaną przekazane w drugim komunikacie.
DALSZE INFORMACJE: