• 0a.jpg
  • 1.jpg
  • 2.jpg
  • 3.jpg
  • 4.jpg
  • 5.jpg
  • 6.jpg
  • 7.jpg
  • 8.jpg
  • 9.jpg
  • 10.jpg
  • 2022_bchs_baner3.jpg


Wymogi:

W konferencji mogą brać udział: Słuchacze Szkół Doktorskich, Doktoranci Uczelni Wyższych i innych Jednostek Naukowych, Asystenci przed i po otwarciu przewodu doktorskiego, Doktorzy - maksymalnie 10 lat po obronie, Studenci interesujący się nauką oraz Członkowie Kół Naukowych.


Oplata konferencyjna:

 

Udział indywidualny:

 

Z wystąpieniem:

99 zł brutto* - zawiera: udział w konferencji za pośrednictwem Internetu oraz 1 wystąpienie (referat = 1 temat).

 *89 zł brutto (Uczestnicy I, II, III i IV Edycji)

 

Dodatkowe wystąpienie:

30 zł brutto -  (dodatkowy referat = 1 dodatkowy temat).

 

Bez wystąpienia:

79 zł brutto  - zawiera: udział bierny w konferencji za pośrednictwem Internetu bez wystąpień

(w formularzu w miejscu na temat proszę wpisać - udział bierny)

 

 

Udział grupowy:

 

390 zł brutto- zawiera: udział w konferencji za pośrednictwem Internetu grupy PIĘCIU Młodych Naukowców z jednej tej samej jednostki naukowej oraz 5 wystąpień (po 1 wystąpieniu na osobę), tj. łącznie 5 referatów (po 1 na osobę).

Grupa może być liczniejsza – każda kolejna osoba do grupy z tej samej jednostki naukowej + 70 zł brutto. 

 


 

Zgłoszenie:

 

Zgłoszenie udziału w konferencji przesyłane jest za pomocą internetowego formularza zgłoszeniowego.

W formularzu należy podać niezbędne dane do wystawienia faktury. 

Uczestnik otrzymuje certyfikat potwierdzający wygłoszenie referatu. Warunkiem otrzymania certyfikatu, jest wygłoszenie referatu oraz terminowe i skuteczne dostarczenie streszczenia do organizatora konferencji. 

Konferencja posiada Komitet Naukowy.

Liczba uczestników ściśle ograniczona.



 

Forma wystąpienia:

 

- 1 referat (w trakcie wystapienia można wspomagać sie prezentacją, posterem - i omawiać)

- czas przeznaczony na wystąpienie online: 12 minut plus dyskusja,

- referaty nie mogą być dłuższe niż 12 minut i krótsze niż 5 minut,

- można przygotować PREZENTACJĘ np. w programie PowerPoint (nieobowiązkowo),

- brak wymogów dotyczacych wykonania prezentacji (liczy się inwencja własna autora),

- można przygotować POSTER i omówić online (brak specjalnych wymagń).

- nie przesyłamy plików z prezentacją i posterem do organizatora,

- prezentację lub poster uruchamia autor na własnym komputerze lub urządzeniu mobilnym w trakcie wystąpienia online.


 

Terminy:

Rekrutacja  do 25.04.2025

– zgłoszenie udziału poprzez formularz zgłoszeniowy.

5.05.2025– Kwalifikacja  Każdy Uczestnik będzie poinformowany o zakwalifikowaniu drogą e-mailową.

Opłata konferencyjna  maj 2025 (szczegóły w komunikacie nr 2)

7.05.2025  przesłanie przez organizatora komunikatu nr 2.

21.05.2025 – po tym terminie nie ma już możliwości modyfikacji tematu wystąpienia (referatu).

21.05.2025 – termin nadesłania streszczenia na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., - szczegóły prześlemy w komunikacie nr 2.

28.05.2025  przesłanie przez organizatora komunikatu nr 3 z ostatnimi szczegółami.

01-18.06.2025   sesje za pośrednictwem Internetu.

23.06.2025 - przesłanie przez organizatora komunikatu nr 4 podsumowującego wraz z dalszymi szczegółami.

27.06.2025 - przesłanie przez organizatora komunikatu nr 5 dla osób zainteresowanych artykułami pokonferencyjnymi.


 

Pliki do pobrania:

 komunikat1  streszczenie  plakat

Edycja I, II,III i IV = ponad 500 Wystapień = 58 sesji specjalistycznych

Sesje referatowe, które zostały zrealizowane w trakcie I, II, III i IV Edycji w lutym, maju i listopadzie 2024 oraz marcu 2025 (kliknij)

 


 

Artykuły:

 

Każdy uczestnik ma prawo do opublikowania streszczania swojego wystąpienia (referatu) - ISBN

Każdy uczestnik ma prawo do opublikowania artykułu pokonferencyjnego2 - ISBN

Nadesłanie streszczenia wystąpienia w terminie do 21.05.2025 jest obowiązkowe.

1 Materiały konferencyjne ISBN:

Tytuł: ZAGADNIENIA I PROBLEMY BADAWCZE - Edycja V - streszczenia wystąpień, ISBN.

Każdy uczestnik ma prawo do publikacji streszczeń każdego swojego wystąpienia (referatu).

Treść streszczenia musi pokrywać się z tematyką prezentowaną w trakcie konferencji.

Materiały konferencyjne zostaną wydane jako książka elektroniczna.

Streszczenie należy nadesłać do 21.05.2025na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

2 Materiały pokonferencyjne ISBN

Tytuł: ZAGADNIENIA AKTUALNIE PORUSZANE PRZEZ MŁODYCH NAUKOWCÓW (kolejna część), ISBN. Każdy Uczestnik ma prawo do opublikowania artykułów, napisanych na tematy zaprezentowane w trakcie konferencji. Nadesłane terminowo artykuły planujemy wydać w 2026 roku. Materiały pokonferencyjne zostaną wydane elektronicznie w formacie pdf (plik do pobrania). Wytyczne otrzymają Uczestnicy w formie dokładnych wymogów e-mailem, tuż po konferencji razem z komunikatem nr 5. Artykuły należy nadesłać terminowo po konferencji na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

12.09.2025*- termin nadesłania artykułów pokonferencyjnych (artykuł jest nieobowiązkowy).

Recenzje autor dostarcza w tym samym terminie (wytyczne w komunikacie nr 5). Artykuły pokonferencyjne danego Uczestnika konferencji, zostaną opublikowane, jeśli Uczestnik konferencji zastosuje się do harmonogramu nadsyłania artykułów i wymogów redakcyjnych oraz dostarczy pozytywną recenzję. Nadesłanie artykułów jest nieobowiązkowe. Egzemplarz materiałów pokonferencyjnych w określanym czasie będzie można pobrać za pośrednictwem Internetu.