Wymogi:
W konferencji mogą brać udział: Słuchacze Szkół Doktorskich, Doktoranci Uczelni Wyższych i innych Jednostek Naukowych, Asystenci przed i po otwarciu przewodu doktorskiego, Doktorzy - maksymalnie 10 lat po obronie, Studenci interesujący się nauką oraz Członkowie Kół Naukowych.
Oplata konferencyjna:
Udział indywidualny:
89 zł brutto - zawiera: udział w konferencji za pośrednictwem Internetu oraz 1 wystąpienie (referat = 1 temat).
Dodatkowe wystąpienie:
50 zł brutto - (dodatkowy referat = 1 dodatkowy temat).
Udział grupowy:
360 zł brutto- zawiera: udział w konferencji za pośrednictwem Internetu grupy PIĘCIU Młodych Naukowców z jednej tej samej jednostki naukowej oraz 5 wystąpień (po 1 wystąpieniu na osobę), tj. łącznie 5 referatów (po 1 na osobę).
Grupa może być liczniejsza – każda kolejna osoba do grupy z tej samej jednostki naukowej + 60 zł brutto.
Zgłoszenie:
Zgłoszenie udziału w konferencji przesyłane jest za pomocą internetowego formularza zgłoszeniowego.
W formularzu należy podać niezbędne dane do wystawienia faktury.
Uczestnik otrzymuje certyfikat potwierdzający wygłoszenie referatu. Warunkiem otrzymania certyfikatu, jest wygłoszenie referatu oraz terminowe i skuteczne dostarczenie streszczenia do organizatora konferencji.
Konferencja posiada Komitet Naukowy.
Liczba uczestników ściśle ograniczona.
Forma wystąpienia:
- 1 referat (w trakcie wystapienia można wspomagać sie prezentacją, posterem - i omawiać)
- czas przeznaczony na wystąpienie online: 12 minut plus dyskusja,
- referaty nie mogą być dłuższe niż 12 minut i krótsze niż 5 minut,
- można przygotować PREZENTACJĘ np. w programie PowerPoint (nieobowiązkowo),
- brak wymogów dotyczacych wykonania prezentacji (liczy się inwencja własna autora),
- można przygotować POSTER i omówić online (brak specjalnych wymagń).
- nie przesyłamy plików z prezentacją i posterem do organizatora,
- prezentację lub poster uruchamia autor na własnym komputerze lub urządzeniu mobilnym w trakcie wystąpienia online.
Terminy:
Rekrutacja – termin przedłużony
– zgłoszenie udziału poprzez formularz zgłoszeniowy.
Kwalifikacja – Każdy Uczestnik będzie poinformowany o zakwalifikowaniu drogą e-mailową w ciągu 24h.
Opłata konferencyjna – termin wpłaty opłaty konferencyjnej – 10 dni roboczych od momentu podania informacji o zakwalifikowaniu.
24h – przesłanie przez organizatora komunikatu nr 2.
05.11.2024 – po tym terminie nie ma już możliwości modyfikacji tematu wystąpienia (referatu).
05.11.2024 – termin nadesłania streszczenia na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., szczegóły prześlemy w komunikacie nr 2.
08.11.2024 – przesłanie przez organizatora komunikatu nr 3 z ostatnimi szczegółami.
12-30.12.2024 – sesje za pośrednictwem Internetu (kliknij).
03.12.2024 - przesłanie przez organizatora komunikatu nr 4 podsumowującego wraz z dalszymi szczegółami.
06.12.2024 - przesłanie przez organizatora komunikatu nr 5 dla osób zainteresowanych artykułami pokonferencyjnymi.
Pliki do pobrania:
Edycja I i II= 271 Uczestników = 30 sesji specjalistycznych
Sesje referatowe, które zostały zrealizowane w trakcie I i II Edycji w lutym i maju 2024 (kliknij)
Artykuły:
Każdy uczestnik ma prawo do opublikowania streszczania swojego wystąpienia (referatu) - ISBN
Każdy uczestnik ma prawo do opublikowania artykułu pokonferencyjnego2 - ISBN
Nadesłanie streszczenia wystąpienia w terminie do 5.11.2024 jest obowiązkowe.
1 Materiały konferencyjne ISBN:
Tytuł: ZAGADNIENIA I PROBLEMY BADAWCZE - Edycja III - streszczenia wystąpień, ISBN.
Każdy uczestnik ma prawo do publikacji streszczeń każdego swojego wystąpienia (referatu).
Treść streszczenia musi pokrywać się z tematyką prezentowaną w trakcie konferencji.
Materiały konferencyjne zostaną wydane jako książka elektroniczna.
Streszczenie należy nadesłać do 5.11.2024) na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
2 Materiały pokonferencyjne ISBN
Tytuł: ZAGADNIENIA AKTUALNIE PORUSZANE PRZEZ MŁODYCH NAUKOWCÓW (kolejna część), ISBN. Każdy Uczestnik ma prawo do opublikowania artykułów, napisanych na tematy zaprezentowane w trakcie konferencji. Nadesłane terminowo artykuły planujemy wydać w 2025 roku. Materiały pokonferencyjne zostaną wydane elektronicznie w formacie pdf (plik do pobrania). Wytyczne otrzymają Uczestnicy w formie dokładnych wymogów e-mailem, tuż po konferencji razem z komunikatem nr 5. Artykuły należy nadesłać terminowo po konferencji na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
16.01.2025*- termin nadesłania artykułów pokonferencyjnych (artykuł jest nieobowiązkowy).
Recenzje autor dostarcza w tym samym terminie (wytyczne w komunikacie nr 5). Artykuły pokonferencyjne danego Uczestnika konferencji, zostaną opublikowane, jeśli Uczestnik konferencji zastosuje się do harmonogramu nadsyłania artykułów i wymogów redakcyjnych oraz dostarczy pozytywną recenzję. Nadesłanie artykułów jest nieobowiązkowe. Egzemplarz materiałów pokonferencyjnych w określanym czasie będzie można pobrać za pośrednictwem Internetu.